Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Zobacz więcej: pliki cookiesRozumiem


Poznaj INSTAL      Realizacje      Aktualności      Kariera      Strefa dostawcy      Dokumenty firmy      Kontakt      Napisz e-mail      Referencje
Instalacje sanitarne
i mechaniczne

Prefabrykacja wentylacji

Wypożyczalnia tech.
uzbrojenia budowy

Wynajem pow. biurowych

Do sprzedania

Inne usługi
      

STANOWISKO: KIEROWNIK BUDOWY:


Ogólny zakres obowiązków:

  • prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną  prawem budowlanym i procedurami obowiązującymi w INSTAL Belchatów
  • bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót, jakości, kontroli i badań
  • zarządzanie pracą podległych zespołów na budowie: delegowanie i egzekwowanie zadań, nadzór nad ich realizacją
  • koordynacja robót realizowanych przez podwykonawców
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta podczas realizacji inwestycji oraz w procesie ofertowania
  • koordynowanie i kontrolowanie realizacji projektu/projektów inwestycyjnych
  • planowanie i zamawianie środków produkcji
  • kontrola wyników ekonomicznych i jakości prac przy kontrakcie
  • współpraca z inwestorem, firmami wykonawczymi, dostawcami materiałów i urządzeń

Miejsce wykonywania pracy:  Rogowiec i  Polska – praca w delegacji

 

Od kandydatów oczekujemy: 

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (inżynieryjne lub budowlane)
  • doświadczenie w pracy na  stanowisku kierownika budowy  minimum 5 lat
  • znajomość programów MS Office  Norma
  • uprawnienia budowlane bez ograniczeń w  zakresie instalacji sanitarnych
  • umiejętność pracy w zespole oraz  bardzo dobra organizacja pracy
  • doświadczenie w kosztorysowaniu inwestycji w tym tworzenie harmonogramów inwestycji
  • doświadczenie we współpracy z  podwykonawcami
  • znajomość prawa budowlanego, przepisów BHP i innych przepisów związanych z prawidłową realizacją kontraktu
  • motywacja do podejmowania wyzwań i osiągania założonych celów
  • entuzjazm i dynamika w działaniu
  • dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczno-zarządcze
  • asertywność i odpowiedzialność
  • odporność na stres
  • sumienność, systematyczność
  • znajomość języka angielskiego

Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat, doświadczenie w realizacji kontraktów prowadzonych zarówno przez zespół sił własnych jak i podwykonawców

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • niezbędne narzędzia pracy
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
 

Wymagane dokumenty na spotkaniu w firmie: Świadectwo pracy, referencje, uprawnienia, potwierdzenia odbytych kursów, szkoleń, dowód osobisty  

                                                            

powrót